آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

اهمیت یادگیری زبان عربی

زبان عربی یکی از زبان هایی است که ما از سنین کم در معرض یادگیری آن هستیم و در واقع گوشمان با بسیاری از لغات آشنا است؛ زیرا قرآن به این زبان نوشته شده است و هر روز با شنیدن اذان و ادعیه ها و البته بسیاری از کلماتی که در صحبت های روزمره خود به کار می بریم با این زبان سر و کار داریم چون در گذشته این زبان بر فارسی تاثیر گذاشته است و بسیاری از واژگان آن وارد زبان اصلی کشور ایران شده است. در این مطلب به یادآوری نکاتی می پردازیم که در شرایط کنونی اهمیت یادگیری عربی را بیان می کنند:

-          قرآن و کتاب های دینی و ادعیه ها به این زبان نوشته شده است.

-          از سالهای دور فرهنگ دینی، اجتماعی و آموزشی ایرانی با عربی پیوند خورده است.

-          این زبان به عنوان یکی از درس های مهم که در مقطع راهنمایی و دبیرستان در  مدارس کشور تدریس می شود و همچنین یکی از منابع کنکور می باشد، بنابراین آموزش صحیح آن باعث می شود که دانش آموزان بتوانند درصد خوب و قابل توجهی را از این درس در آزمون کنکور به دست آورند.

-          در برخی از رشته های دانشگاهی مثل علوم سیاسی و حقوق توانایی ترجمه و استفاده از زبان عربی، به میزان زیادی به فرد دانشجو کمک خواهد کرد.

-          بسیاری از کتاب های علمی یا ادبی وجود دارند که در سالهایی نوشته شده است که عربی بسیار در کشور ایران استفاده می شده، برای مثال حتی شما در هنگام خواندن اشعار حافظ با بسیاری از واژگان برخورد می کنید که ریشه فارسی ندارند، و کاملا به زبان عربی هستند.

-          از طرق یادگیری این زبان به راحتی می توان با مردمان جنوب ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس ارتباط برقرار کرد و اگر زمانی احتیاج داشته باشید که در این شهرها و کشورها کار کنید، تسلط به عربی برای شما بسیار سودمند تر از انگلیسی خواهد بود.

-          این زبان دارای ویژگی اشتقاق پذیری می باشد، یعنی زمانی که ساختار و قواعد کلی را یاد بگیرید، می توانید با استفاده از آنها کلمات و عبارات بی شماری بسازید و همچنین معنای عبارات مختلف را به آسانی متوجه شوید.

جهت تدریس خصوصی زبان عربی با موسسه زبان آموزان پیشرو تماس حاصل فرمایید