آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

بهترین دوره آمادگی آیلتس IELTS کجاست؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که معمولا برای علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی مطرح می شود، این است که بهترین کلاس یا دوره ی آموزشی کدام است و به کدام آموزشگاه یا موسسه مراجعه کنیم؟ در این مطلب قصد داریم نکاتی را به منظور راهنمایی آن دسته از دوستان عزیزی که می خواهند یادگیری را برای اخذ مدرک آیلتس آغاز نمایند، بیان نماییم بلکه با این کار بتوانیم کمک مختصری به آنان کرده باشیم.

دوستان خوبم دقت داشته باشید، صرف نظر از اینکه با چه هدفی آموزش زبان انگلیسی را شروع کرده اید، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در تحقق هدف شما موثر باشد؛ کیفیت آموزش است و این اصلی ترین علت حساسیت بسیاری از افراد در انتخاب دوره ها و کلاس های کسب آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل می باشد و خود ما نیز به عنوان یکی از موسسات فعال در این زمینه به تمامی زبان آموزان توصیه می کنیم تا قبل از شرکت در دوره آمادگی IELTS از اعتبار و حرفه ای بودن آن مرکز آموزشی اطمینان حاصل نمایند. هر موسسه یا آموزشگاه فعال در این زمینه موظف به رعایت برخی از استانداردهای آموزشی لازم می باشد و در کنار تلاش فرد یادگیرنده برای دستیابی به نمرات برتر در آزمون های رسمی زبان انگلیسی، عملکرد آموزشگاه نیز مهم است.

  • کیفیت آموزشی که به آن اشاره کردیم، شامل چه مواردی می شود؟
  • - تبحر و تخصص اساتید ( چگونگی تدریس، رفع اشکالات و تمرکز دقیق بر نحوه ی یادگیری و پیشرفت هر فرد )
  • - کتاب هایی که به زبان آموز معرفی می شود ( منابع تدریس )
  • - تعیین برنامه ی اصولی و هدفمند برای هدایت فرد زبان آموز برای کسب نمره ی ایده آل در آزمون آیلتس

کلاس های آمادگی آزمونIELTS موسسه زبان آموزان پیشرو

موسسه ی ما نیز می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. ما برای متفاوت بودن و کسب اعتبار بیشتر بهترین و اصولی ترین روش را بالا بردن و ارتقا کیفیت آموزش می دانیم و این نکته ای است کلیدی که موجب شده است در طی سالها تجربه و تدریس در زمینه ی آیلتس و تافل بتوانیم رضایت زبان آموزان را فراهم کنیم. افراد زیادی با اهداف گوناگون مثل مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان، تحصیل در دانشگاه های مهم، سفرهای کاری، تفریحی و ... به موسسه ی ما مراجعه می کنند و اولین اقدام مهم این است که بر اساس سطح دانش زبانی، بودجه و شرایط هر فرد مناسب ترین کلاس یا دوره آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس را به وی پیشنهاد می کنیم. این ارزیابی که توسط مشاوران موسسه زبان آموزان پیشرو انجام خواهد شد باعث می شود تا به یک شناخت نسبی در مورد هر فرد زبان آموز برسیم و بر اساس این شناخت بتوانیم مناسب ترین برنامه را برای هدایت کردن او در مسیر پیشرفت تعیین نماییم.ما بر اساس اطلاعات و تجربه ای که داریم، کلاس های تدریس خصوصی آیلتس را پیشنهاد می کنیم؛ در هر صورت موسسه زبان آموزان پیشرو ، برای دستیابی به بهترین نتایج راهنمای شما عزیزان علاقمند به یادگیری انگلیسی خواهد بود.

کلاس های تدریس خصوصی آمادگی برای آزمون آیلتس چگونه است؟

در صورتی که شما علاقه مند باشید از آموزش در منزل و یا محل کار خود بهره مند شوید، می توانید از خدمات آموزشی ویژه ی موسسه ی ما استفاده کنید.  مهم ترین فعالیت ما آموزش انگلیسی در قالب تدریس خصوصی می باشد که با بهره مندی از مجرب ترین اساتید ( دارای مدارج دانشگاهی معتبر و یا اساتید نیتیو ) توانسته ایم در قالب فعال ترین مرکز آموزش خصوصی زبان در خدمت متقاضیان یادگیری باشیم.

شما در هر سطح از دانش زبانی که باشید، با هر سنی، با هر شرایطی و با هر بودجه ی مالی می توانید از این دوره ها استفاده نمایید.

امکان اعزام مدرس آقا یا خانم برای تدریس خصوصی آیلتس به شهر محل زندگی شما ( تهران وکرج ) مقدور می باشد.

بر اساس شرایط شما و به صورت کاملا توافقی، ساعت و روز و محل تشکیل جلسات مشخص خواهد شد.

کلاس ها به صورت کاملا خصوصی می باشد.

از مزایای استفاده از این دوره ها، افزایش کیفیت آموزش، رسیدگی به سوالات و رفع نقاط ضعف فرد یادگیرنده توسط مدرس می باشد و همچنین مناسب ترین تکنیک های تست زنی در آزمون IELTS آموزش داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های موجود در این سایت، با شماره های موسسه زبان آموزان پیشرو تماس بگیرید.

منبع:

بهترین دوره آمادگی آیلتس IELTS کجاست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.