آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی یکی از روش های بسیار پر طرفدار، موفق و تاثیرگذار در سیستم آموزشی امروزی است. بسیاری از افراد فارغ از سن، میزان تحصیلات و میزان تسلطشان به زبان، خواهان استفاده از این شیوه و جویای موسساتی هستند که چنین خدماتی را به آن ها ارائه دهد. آموزشگاه زبان سروش دانش برای آن دسته ازعزیزانی که به یادگیری زبان ایتالیایی علاقه مند هستند، شرایطی را تدارک دیده است که بتوانند به صورت حضوری از جلسات در محل کار یا منزل خود استفاده نمایند. با توجه به این که موسسه ی ما در تهران واقع شده است و این استان با برخورداری از جمعیت زیاد و ترافیک های سنگین از جمله شلوغ ترین شهر های ایران است، طبیعتا هیچ فردی دوست ندارد که برای استفاده از یک ساعت یا کمترآموزش زبان ایتالیایی ساعت های طولانی را در مسیرهای شلوغ و پر تردد بگذراند، از این رو روش تدریس خصوصی یکی از مفید ترین انتخاب هایی است که هر زبان آموزی می تواند داشته باشد. اگر شما نیز علاقمند به برخورداری از این روش هستید، قطعا سوالی برایتان مطرح می شود و ان هم به هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در منزل و محل کار مربوط است. حق طبیعی هر کسی است که به طور دقیق بداند بابت آموزش هایی که دریافت خواهد کرد، چه مبلغی باید بپردازد؛ چرا که برنامه ریزی مالی و اقتصادی یکی از بهترین کار هایی است که لازمه ی تداوم و مستمر بودن آموزش ها را فراهم می کند.

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در آموزشگاه سروش دانش

موسسه ما به عنوان مشوق و راهنمای همیشگی شما در خصوص یادگیری زبان، پیشرو در ارائه ی خدمات لازم می باشد. دقت داشته باشید که صرفا ثبت نام در کلاس های اموزشی با کیفیت تضمین کننده ی موفقیت یک فرد نخواهد بود. سرعت یادگیری و میزان پیشرفت شما مسئله ای است که تا حد زیادی به خودتان بستگی دارد. اگر بخواهید که بر این زبان تسلط پیدا کنید و در واقع به نتیجه ی دلخواه خود دست یابید، باید به اندازه ی کافی تلاش نمایید. در صورتی که تلاش شما کافی باشد، با توجه به این که دوره های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در آموزشگاه ما نیز از کیفیت لازم و هزینه ی منصفانه برخوردار است، قطعا به زودی شاهد پیشرفت چشمگیری خواهید بود. به یاد داشته باشید که تمامی ایده آل های شما با تمرین و تکرار و ممارست، قطعا دست یافتنی خواهند بود.

تعیین هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

 

کلاس خصوصی همانطور که از نامش پیداست، مختص شخص شما طراحی شده است؛ به این معنا که آموزشگاه زبان سروش دانش در ابتدا شرایط فرد زبان آموز را می سنجد. ممکن است که بخاطر مشغولیت های کاری یا درسی از وقت کمی برخوردار باشید، در این صورت می توانیم برنامه ی آموزشی شما را برای روزهای تعطیل تنظیم کنیم که زمان ازاد بیشتری در دسترستان باشد. دقت کنید که هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی نیز تا حد مشخصی تابع شرایط خود شخص متقاضی است. ممکن است یک فرد بنا بر شرایط خود فوریت خاصی در یادگیری زبان داشته باشد، مثلا به دلیل مهاجرت یا نزدیک بودن زمان مصاحبه ی کاری نیاز داشته باشد که روز های بیشتری در طول یک هفته را در کلاس آموزش خصوصی شرکت کند، در این صورت نیز به صورت کاملا انعطاف پذیر می توانیم جلسات بیشتری را به وی اختصاص دهیم؛ بنابراین هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی بیشتر خواهد شد.

استفاده از جلسات تدریس خصوصی زبان ایتالیایی برای دریافت مدارک معتبر و رسمی

اگر هدف یک شخص از آموزش زبان جدید، صرفا دستیابی به مدرک معتبر باشد و بخواهد هر چه سریع تر آن را اخذ نماید، طبیعتا وقتی از چنین شیوه ای استفاده نماید خیلی زود تر به نتیجه می رسد؛ چرا که دوره های ترمیک آموزشگاهی معمولا مطابق با تقویم زمانبندی خاصی جلو میروند و برای هماهنگی شخص زبان آموز با آن، لازم است که وقت بیشتری صرف شود. ضمن این که در جلسات آموزش خصوصی که معمولا به صورت تک نفره برگزار می شود، وقت بیشتری برای رفع اشکال و پرسش سوالات و تمرین وجود دارد و مدرس بر نحوه ی یادگیری فرد با تمرکز بیشتری نظارت می دهد، همین مسئله موجب می شود که پیشرفت سریع تر حاصل شود. با توجه به مزایای ذکر شده، لطفا نگران هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی نباشید؛ چرا که آموزشگاه زبان سروش دانش سعی کرده است که مبلغی مناسب را به صورت پیش فرض و پایه، در نظر بگیرد که با توجه به شرایط شخص شما تغییر می نماید.هدف اصلی موسسه ی ما ارتقا سطح آگاهی و دانش عموم مردم جامعه است؛ بنابراین با تعدیل هزینه ها سعی در حمایت زبان آموزان خواهیم داشت.

شماره های آموزشگاه زبان سروش دانش در این سایت موجود است. هم اکنون برای ثبت نام در دوره های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی با ما تماس بگیرید.