آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی

بهترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان های خارجی.آموزش خصوصی مکالمه زبان های خارجی

هزینه تدریس خصوصی زبان دانمارکی

آموزشگاه زبان سروش دانش برگزار کننده ی دوره های آموزش زبان دانمارکی در قالب کلاس های خصوصی می باشد که امکان تشکیل جلسات در منزل یا محل کار متقاضیان را نیز فراهم نموده است. با توجه به فعالیت چندین ساله ی خود در این حوزه، متوجه شده ایم که این سیستم آموزشی برای افراد مختلف با شرایط متفاوت، بسیار مناسب و رضایت بخش است؛ چرا که زمان و مکان جلسات تدریس خصوصی زبان دانمارکی را شخص زبان آموز تعیین می نماید. ما با بسیاری از علاقمندان برخورد داشته ایم که به سختی و پیچیدگی های این زبان اشاره داشتند و از ما روشی را طلب می کردند که از طریق آن بتوانند در مدت زمان کمتر و با کیفیت بهتری مفاهیم جدید را بیاموزند. هرچند که پروسه ی آموختن یک زبان جدید برای افراد مختلف با استعدادها و توانایی های گوناگون، می تواند بسیار متفاوت باشد اما روش تدریس خصوصی زبان دانمارکی به گونه ای است که با صرف وقت بیشتر و ایجاد تمرکز کافی باعث می شود تا شخص زبان آموز بتواند نهایت استفاده را از یک جلسه ی آموزشی ببرد. با این حساب اگر که شما نیز دوست دارید، این زبان را به عنوان یک مهارت کاربردی بیاموزید، از همین امروز اقدام نمایید. اگر ساکن شهر تهران باشید، می توانید از خدمات تخصصی آموزشگاه زبان سروش دانش بهره مند شوید. برای اطلاع دقیق از هزینه تدریس خصوصی زبان دانمارکی فقط کافی است با ما تماس بگیرید.


 

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان دانمارکی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

 

با توجه به ویژگی های این جلسات، می توانیم آن را به کسانی پیشنهاد دهیم که قصد مهاجرت به کشور دانمارک را دارند، حال به منظور ادامه ی تحصیل یا اقامت. معمولا این افراد از فرصت کمی برای آماده سازی خودشان از لحاظ ارتقا سطح زبانی بهره مند هستند و طبیعتا شرکت در کلاس های ترمیک نیازمند گذراندن یک پروسه ی مشخص و زمانبر است؛ از این رو کلاس های تدریس خصوصی زبان دانمارکی مناسب برای کسانی است که مدیریت زمان برای آن ها در اولویت قرار دارد. یادگیری این زبان نیز همانند سایرین نیازمند دقت و توجه، تمرین و تکرار کافی است ومزیت آموزش خصوصی این است که در طی یک جلسه، به دلیل تک نفره بودن کلاس، استاد می تواند به طور متمرکز برای شما وقت بگذارد و در زمان مشخص شده به اندازه ی کافی بیاموزید و بخوانید و بنویسید و تمرین کنید. مخصوصا اگر دانشجو یا شاغل باشید، شک نداشته باشید که تدریس خصوصی زبان دانمارکی بهترین روشی است که می توانید برای فراگیری این زبان از آن استفاده نمایید.

هزینه آموزش خصوصی زبان دانمارکی

آموزشگاه زبان سروش دانش به عنوان یک راهنما و مشاور برای تک تک متقاضیان ارجمند، برنامه ی مشخصی را تدوین خواهد کرد که بخشی از این برنامه مربوط به تعیین شهریه های برخورداری از تدریس خصوصی است. هدف ما این است که تمامی افراد با هر سطح مالی بتوانند از این جلسات استفاده نمایند؛ بنابراین تا حد امکان سعی می کنیم بر حسب شرایط شما برنامه ریزی نماییم. کافی است به ما بگویید که چه شرایطی دارید، از لحاظ زمانی چه روز ها و ساعاتی را می توانید به یادگیری اختصاص دهید و همچنین بودجه ی خود را بر تامین هزینه تدریس خصوصی زبان دانمارکی اعلام نمایید. ما برنامه ای را برای شما در نظر می گیریم که بر حسب بودجه ی شما باشد؛ چرا که روش آموزش خصوصی از چنین قابلیتی برخوردار است و شهریه ی کلاس ها بر حسب مدت زمان آن ها، سطح آموزشی کلاس، سطح علمی استاد مربوطه و .... قابل تغییر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه پرسش در این مورد، حتما با آموزشگاه زبان سروش دانش تماس بگیرید.

تدریس خصوصی مکالمه  زبان دانمارکی

مکالمه و توانایی صحبت کردن، یکی از مهارت های بسیار مهم و کاربردی محسوب می شود و هر کسی می تواند دوره های آموزشی را از ابتدا شروع کرده و ادامه دهد تا روز به روز به توانایی ها و مهارت های گفتاری اش افزوده شود. بسیاری از زبان آموزان شکایت دارند که در دوره های ترمیک به اندازه ی کافی به مکالمه پرداخته نمی شود و انتظار ان ها از یک کلاس سودمند برآورده نمی گردد اما کسانی که در دوره های تدریس خصوصی مکالمه زبان دانمارکی در آموزشگاه سروش دانش در تهران شرکت کرده اند، از روند کلاس و میزان پیشرفت خودشان راضی بوده اند؛ چرا که کلاس های آموزش خصوصی ویژگی های خاصی دارد که بر اساس آن ها بهتر و متمرکز تر می توان به مکالمه و رفع اشکالات پرداخت. البته لازم به ذکر است که هدف جامع و کلی این دوره ها ارتقای سطح دانش هر فرد در چهار مهارت مختلف زبانی یعنی گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن می باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.